Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Het is ook om te janken. Ik ga echt niet zeggen dat in de middeleeuwen alles beter was, maar toen lagen dit soort mensen wel gewoon aan een ketting in een kerker te raaskallen.
5x AZ
2x Feyenoord , Willem II
1x Ajax , SC Heerenveen , Sparta Rotterdam
We gaan verder met 11 overlevers, Andre gokte op sc Heerenveen en kreeg met killer RKC (zie Heracles-RKC en RKC-Feyenoord) te maken.
In dat geval had Utrecht gister de 1-2 gemaakt en Willem II vlak voor tijd de 3-1.
Zijn zo van die zekerheidjes in het leven, dat als wij tegen elkaar spelen dat ik dan win.
Was ik ook wel weer aan toe na 4 nederlagen op rij.
Maar inderdaad, verliezen door goals in blessuretijd sucks ass.
1966-1967 was dat.
Makkelijke wedstrijd, ook lekker snel op 1-0.
Hopelijk krijgt Vloet na rust een beetje vlot rood, want die is vooral bezig spelers van Ajax te blesseren, moeten we niet hebben.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.