We moeten af van dat 'balbezit is heilig' idee. Niet altijd alle balletjes aannemen, goed leggen en doorspelen. Een keer raken zorgt direct voor gevaar, altijd. Als je organisatie dan goed staat kan je bij balverlies direct vol druk op de bal zetten en heb je hem zo weer terug, zeker tegen...