Zoekresultaten

  1. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Scoren in de laatste minuten hebben ze gewoon gekopieerd van PSV. Maar goed, het waren ook (ex) aanvallers van PSV die scoorde in de laatste minuten.
  2. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Nederland heeft gewoon belabberd gespeeld. Maar goed. De 3 punten zijn binnen.
  3. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Jammer dat Oranje de 1-1 scoort.
  4. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Terechte achterstand Nederland.
  5. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Blind is nog slechter...
  6. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Ik vind Blind echt slecht spelen. Hopelijk komt Noord Ierland nu op voorsprong ivm slechte instelling Oranje
  7. S

    Oranje tegen Noord Ierland & Wit Rusland

    Ik vind Noord-Ierland veel beter dan Oranje voetballen,.
  8. S

    Binnenlandse politiek

    Ik vraag me af wie de zwaargewicht gaat worden die interim burgemeester gaat worden in Den Haag. Ik kan ze niet 1,2,3 bedenken.
  9. S

    Speelronde 9

    Het heeft toch niet alleen met de trainer te maken, maar ook met beleid van bovenaf. Ik vraag me af of de supporters dit ook zien.
  10. S

    Speelronde 9

    Ik lees op diverse platforms dat diverse mensen roepen dat Stam moet vertrekken. Het probleem ligt toch niet alleen bij Stam, maar toch ook bij het management en de spelers? Of zie ik hier iets over het hoofd?
  11. S

    Speelronde 9

    VVV was niet beter dan PSV. Even goed of even slecht, hoe je het ook wil noemen. Het enige wat beter was, was dat ze goed vanuit de organisatie speelde en compact speelde, waardoor PSV niets kon doen tot een minuut of 60.
  12. S

    Speelronde 9

    Ik vond VVV een puike partij spelen. Ze speelde goed compact en het jammere was dat ze niet voor kwamen. PSV speelde daarentegen ondermaats. Gelukkig wel gewonnen. Ruiter is een ondermaatse keeper en ik denk dat Unnerstal een betere 2de of 1ste keeper is. Het is onbegrijpelijk dat Rosario nog op...
  13. S

    Speelronde 9

    PSV moet deze wedstrijd gewoon winnen. Liefst met 5 doelpunten verschil. Echter ik verwacht uiteraard dat PSV de 0 wederom niet gaat houden.
  14. S

    Ons Europees voetbaltopic

    Gaf wel een goede assist.
  15. S

    PSV-Optimist

    PSV - VVV Malen (C) Bergwijn Ihatarran Doan Dumfries
  16. S

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik vind Ruiter een puike partij keepen.
  17. S

    Speelronde 8

    Opstelling PSV Zoet; Dumfries, Baumgartl, Viergever, Sadilek; Rosario, Hendrix, Ihattaren; Bergwijn, Malen, Bruma Reserves Unnerstall, Ruiter, Lato, Schwaab, Mitroglou Guti, Gakpo, Doan, Boscagli, Thomas, Teze
  18. S

    PSV-Optimist

    PEC - PSV Malen (C) Bergwijn Ihatarran Bruma Gakpo
  19. S

    PSV-Optimist

    PSV - FC Groningen Bergwijn Ihattaren Malen (C) Gakpo Bruma
  20. S

    Speelronde 7, met de topper PSV - Ajax

    Gezien het spel beeld, vond ik Ajax beter en hadden moeten winnen. PSV heeft geluk gehad dat ze nog 1-1 maakte.
Bovenaan