Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja, Heerenveen doet het de laatste jaren altijd erg goed tegen Ajax. 😐
Niks ten nadele van Heerenveen maar een klassieker in de halve finale lijkt mij toch het mooist.
Dan denk ik even aan Roger Schmidt. Of aan de ranglijst. En dan maak ik mij nergens meer druk om. 😀 Goeie serie zet ie neer, die Roger, om een beetje on topic te blijven.
Ajax op de spaarstand naar de degelijke zege, Haller laat vandaag zien hoe belangrijk hij is, Klassen ook wel trouwens met alweer een goal en een assist.
Als troost voor onze Brabantse vrienden nog een mooie carnavalsklassieker.
Zo'n goeie hebbe wij nog niej gehad...😆
Gaat het niet om, zwammy zegt dat het hem niks boeit, dan vind ik het raar dat je zoveel energie stopt in iets wat je niet boeit.
Al zou het wel leuk zijn als dat allemaal in 1 topic kan, maar goed, dat zal wel lastig worden.
China is ver van je bed maar de USA niet?
China is te groot en te machtig maar de USA is maar klein en niet zo machtig? 😳
Maar waarom plaats je dat op een voetbal-forum? Mail Disney, de NPO en iedereen die in jouw ogen hypocriet is als het je dwars zit. Of niet dwars zit maar wel doorlopend in...
1) Pakt Emmen de eerste overwinning van het seizoen? Ja
2) Vallen er meer of minder dan 25,5 doelpunten? Minder
3) Worden er meer of minder dan 26,5 gele kaarten uitgedeeld? Minder
4) Hoeveel punten pakken de Overijsselse clubs (Twente, Heracles, Zwolle) samen? 0
5) Houdt Heerenveen voor de...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.