Zoekresultaten

  1. Batigoal

    Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

    Steken is helaas populair de laatste jaren en ook een lastig probleem. Maar toch, als je de beruchte high school shootings neemt is het een stuk ingewikkelder om op je school met een mes de halve school neer te steken dan dat je een geweer koopt in de supermarkt en die op school leegt.
  2. Batigoal

    Ronde 11

    Het is een heel aardige man en natuurlijk heeft Sparta vorig jaar uitstekend gepresteerd, maar nu met wat minder materiaal zie je dat Fraser net als voorheen niet erbovenuit steekt. Dit seizoen lijkt hij vooral geen plan B te hebben als plan A niet lukt, wat zo ongeveer iedere wedstrijd aan de...
  3. Batigoal

    Go Woke go broke ( voor heen De massa hysterie van BLM)

    Op zich wel een interessante discussie over het wel of niet volledig legaliseren van (hard-)drugs, alleen werk je hiermee weer een hoop andere (met name maatschappelijke) problemen in de hand. Criminelen uitbannen is sowieso lastig. Maar het zou al een flink aantal moorden schelen als niet...
  4. Batigoal

    Ronde 11

    Ik verwacht dat we straks het telraam erbij kunnen pakken. Maar goed, ondanks het belabberde spel dit seizoen zal Fräser, over wie op de een of andere manier opeens het beeld bestaat dat het een goede trainer is, wederom geen kritische vragen krijgen en gewoon mogen blijven aanmodderen.
  5. Batigoal

    Ronde 11

    Heb vanaf de aftrap geen seconde het gevoel gehad dat we gingen winnen vandaag. Maar goed, puntverlies na een succesvolle week is zo ongeveer de standaard.
  6. Batigoal

    Ronde 11

    Ik hoop met je mee!
  7. Batigoal

    Serie A

    Nedved weer uit zijn plaat gegaan?
  8. Batigoal

    Ronde 11

    Wat een waardeloze pot voetbal. Typisch zo'n wedstrijd waarin je punten gaat verliezen.
  9. Batigoal

    Ronde 11

    Een doelpunt voor Heracles hangt in de lucht.
  10. Batigoal

    Ronde 11

    Hup Ajax! Hopelijk geen goal van die dekselse Sierhuis.
  11. Batigoal

    Ronde 11

    Zo wat lekker ingeschoten door Zerrouki! Echt een prima speler. Leuke wedstrijd zeg!
  12. Batigoal

    Ronde 11

    Prima aanval dit.
  13. Batigoal

    Ronde 11

    Fraai binnengeschoten deze door Vertessen!
  14. Batigoal

    Ronde 11

    Vlappie!
  15. Batigoal

    Virtueel Groundhoppen II

    Bedacht me bij het zien van de lijst trouwens dat met de inmiddels fameuze Feyenoord-Ajax bij de vrouwen op 3 oktober gespeeld werd op Varkenoord, dus die kan ook in de lijst.
  16. Batigoal

    Het grote Feyenoord nieuwstopic

    Als je die reacties onder de tweets leest is er bij een aantal ook totaal geen besef dat dit de club alleen maar kwaad doet. En uiteraard is het verhaal dat investeerders hierdoor zijn afgeschrikt fake news.
  17. Batigoal

    Primera División

    Na gisteravond was dit helemaal onvermijdelijk geworden. Voor Koeman pijnlijk dat hij zijn droomploeg in een negatieve periode mocht leiden en niet in seizoenen dat het (financieel) goed ging. Niet verrassend de geruchten dat Laporta al contact heeft gehad met Xavi. Dat wordt een gok; een...
  18. Batigoal

    KNVB Beker 2021-22

    Aardige voetballer is dat. Wat ik merkwaardig vind is dat hij pas vorig jaar op zijn 22e zijn profdebuut maakte. En hij kwam niet van de amateurs ofzo.
  19. Batigoal

    Primera División

    Falcao doet het weer! Die blijft maar scoren. Kan Koeman wel weer gaan huilen dat zijn selectie zo slecht is, maar het voetbal dat ze spelen lijkt ook gewoon helemaal nergens naar. Alsof ze zonder plan zo'n wedstrijd in gaan. En daar is Koeman toch zelf verantwoordelijk voor.
  20. Batigoal

    KNVB Beker 2021-22

    Dat miste ik ook al gisteravond.
Bovenaan