Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dat Lille kwam niet verder dan wat schieten uit de tweede lijn. Maar wel handig dat Neres de 2-1 maakte, maar dit Ajax geeft het gewoon niet weg, zijn dit seizoen ijzersterk in het over de streep halen van een voorsprong. En scoren weer regelmatig kort voor tijd. De zgn lucky Ajax is na jaren...
Lille blijkt dus toch wel te kunnen voetballen, hebben ze vorige week aardig weten te verbergen. Ajax mag niet klagen met een 1-0 voorsprong. Moet na rust wel scherper.
+1
Ik heb mijn keus voor vanavond gemaakt, Theo Janssen en Jan Boskamp op RTL vs Perez en Ronald de Boer op ESPN. Zapte in de reclame even naar ESPN, eerste wat je hoort is Perez die weer zit te zuurkutten. Ik ben zo klaar met die gast, wat een irritante zeur is dat geworden zeg. En dan zelf...
Jij maakt doorlopend slechte grappen, dus jij zou een slechte grap toch wel moeten herkennen, zelfs met dat gebakken ei voor je ogen.
Al vind ik het serieus wel raar dat de thuisclubs die een Engelse tegenstander hebben geloot daardoor niet thuisspelen.
5 dagen later is dat alweer anders, vind het ondertussen per luisterbeurt groeien en te gekker worden.
Gooi ik nog een muntje in de juke box voor Black Midi
Als ik jouw positie in de Satékroketten Lekker & Gezond Competitie zie is deze campagne wel aan jou besteed. Geen K-souffle, maar Saté Kroketten, anders kom je nooit in de eredivisie terecht.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.