Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
O zeker, maar als je zelf bestuurder bent zal je meer met een schuldgevoel rondlopen. Nog even los van dat hij voorlopig mikpunt zal zijn in de stadions.
Nou ja, inmiddels na een paar eindtoernooien weet ik wel zo ongeveer waarop je je moet instellen bij vrouwenvoetbal. En dan nog ga ik geen (competitie)wedstrijden live kijken. Maar zo wat flarden zoals vanmiddag is wel prima.
Vanmiddag had ik ook eventjes De Graafschap-Telstar op en dat hield...
Ik ben vanmiddag tijdens het zappen blijven hangen bij de slotfase van FC Twente-Ajax en dat was wel spectaculair. Ajax dat na een 2-0 achterstand terugkwam tot 2-2; Twente dat met 10 vrouw verder moest en tijdens het slotoffensief van Ajax naar de 2-3 countert.
De openingstreffer van Zwitserland was wel zó gruwelijk lekker binnengeschoten. Op het einde trouwens nog een belachelijke strafschop voor Italië, maar penaltyspecialist Jorginho mist er wéér een. Daarna nog een reuzekans voor Zwitserland na geblunder van Donnarumma. Maar volgens mij wel een...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.