Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
De Denen zijn ook aardig begonnen, 9 uit 3 doelsaldo 14-0. Voornaamste concurrent is Schotland met 5 punten. Israel en Oostenrijk uit hebben ze al gehad.
Noord Macedonië is gewoon een maatje te groot voor die Adler. Niks aan de hand, Low kan gewoon aanblijven.
De bondscoach van Andorra daarentegen moet gewoon eens oprotten.
Andorra is sterker dan in 2017, ik ga voor 2-0. Uitkijken dat we niet op achterstand komen want ik heb de indruk dat we daar slecht mee om kunnen gaan. Blijkt ook wel, we zijn nog ongeslagen in wedstrijden waarin we niet op achterstand kwamen.
Ik vind jou al tof van toen je nog Animalfreak heette, dat weet je toch? Ik wil gewoon niet dat je straks op het EK een enorme tegenvaller te incasseren krijgt. Dus bereid ik je vast een beetje voor, de hosanna moet niet te groot worden. Straks op het EK als topfavoriet onderuit tegen Oranje en...
En dan straks weer helemaal hyper en topfavoriet en dan weer van Wales verliezen. Of met 5-2 onderuit tegen Zwitserland als het er om gaat. Kwalicatiesterren, je hebt er niks aan.
Een wonder.
Wat een drukte om een verplicht nummertje, zal uiteindelijk wel een nulletje of 4 worden, veel dikker verliest Gibraltar thuis vaak ook niet volgens mij.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.