Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Eindelijk een beetje tegenstand en dan vliegen ze er gelijk uit.
(heb kort voor tijd nog ingezet op Bayern gaat door, dus ik probeer de goden even te verzoeken).
Toch knap, eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de meeste dieren wel van vrouwen kunnen winnen met voetballen. Waren het vast vrouwtjes kangoeroes, mannetjes kangoeroes winnen gewoon van vrouwen.
Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde?
Niks van dat al, Sporting wordt gewoon kampioen. Zijn nota bene al het hele seizoen ongeslagen, komt wel goed UG.
Vat ik het toch even kort samen?
Bayern is weer kampioen geworden.
HSV heeft zijn trainer ontslagen.
1.FC Köln heeft zijn trainer ontslagen.
Haaland heeft gescoord.
Lewandowski heeft gescoord.
Hoera, Bremen verloren/Hoera Bremen gewonnen.
Alles klahr.
Dus de hele zondag geen voetbal en dan toch gewoon de bekerfinale weer op de kuttijd van 18.00 zetten ipv om 1430 oid...
Wat voor mallotengigant heeft dat eigenlijk bedacht, laatst met Oranje ook al. Alles begint om 20.45 maar Oranje om 18.00 uur.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.