Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Champions League 2020-2021

    Eindelijk een beetje tegenstand en dan vliegen ze er gelijk uit. (heb kort voor tijd nog ingezet op Bayern gaat door, dus ik probeer de goden even te verzoeken).
  2. Abubakari

    Champions League 2020-2021

    Bayern al door?
  3. Abubakari

    Oranje Leeuwinnen

    Toch knap, eerlijk gezegd verwacht ik ook dat de meeste dieren wel van vrouwen kunnen winnen met voetballen. Waren het vast vrouwtjes kangoeroes, mannetjes kangoeroes winnen gewoon van vrouwen.
  4. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Hoe lang is dat zo geweest dan? Is nu al jaaaaaren op zondag in de Kuip volgens mij en daarvoor was het in mijn herinnering maar net hoe het uit kwam.
  5. Abubakari

    Champions League 2020-2021

    Neymar paal en lat en Bayern scoort en dat alles in een tijdsbestek van 3 minuten. Altijd mazzel, die Duitsers.
  6. Abubakari

    Champions League 2020-2021

    Bijna 1-0.
  7. Abubakari

    FC Eindhoven

    Piet Wildschut er nog bij en het p woord kan weer vallen.
  8. Abubakari

    FC Eindhoven

    Een paar dagen nadat Dordrecht uit bij de Grafschaap met 0-3 won.
  9. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Je gooit er een kwartje in...
  10. Abubakari

    1. Bundesliga

    In het oude topic hebben ze nog wel een stuk of 100 honderd trainers ontslagen en dat topic vatte ik samen.
  11. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Mods!
  12. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Of dat de competitie stopgezet wordt en dat ze dan willen dat onderling resultaat telt in plaats van doelsaldo, ondanks dat het altijd doelsaldo is geweest wat telde? Niks van dat al, Sporting wordt gewoon kampioen. Zijn nota bene al het hele seizoen ongeslagen, komt wel goed UG.
  13. Abubakari

    1. Bundesliga

    Vat ik het toch even kort samen? Bayern is weer kampioen geworden. HSV heeft zijn trainer ontslagen. 1.FC Köln heeft zijn trainer ontslagen. Haaland heeft gescoord. Lewandowski heeft gescoord. Hoera, Bremen verloren/Hoera Bremen gewonnen. Alles klahr.
  14. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Rare rottijd toch? Waarom niet traditioneel om 16.00.Of om 14.30? Of om 20.00? 18.00 is toch een achterlijke klote tijd?
  15. Abubakari

    KNVB Beker 2020-2021

    Dus de hele zondag geen voetbal en dan toch gewoon de bekerfinale weer op de kuttijd van 18.00 zetten ipv om 1430 oid... Wat voor mallotengigant heeft dat eigenlijk bedacht, laatst met Oranje ook al. Alles begint om 20.45 maar Oranje om 18.00 uur.
  16. Abubakari

    Tv-topic

    Wat?
  17. Abubakari

    1. Bundesliga

    Kan gebeuren, geeft niet. 😀
  18. Abubakari

    Tv-topic

    Och ja, sorry. Even vergeten.
  19. Abubakari

    Tv-topic

    Linkse mensen die nog linksere mensen voor gek zetten, ik denk dat zwammy en SanMark er helemaal van in de war raken. Weg overzichtelijk wereldbeeld.
  20. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Ik zag het, thuis 1-1 tegen een laagvlieger, komt de spanning er te veel op te staan nu?
Bovenaan