Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Alle 16 spelers van PSV zijn vandaag door de ondergrens gezakt, waarbij ik vond dat Thomas misschien wel de beste speler van het veld was. Er stond geen team dat de wil had om te winnen en iets voor elkaar over had. Bij de tegengoals werd er bv alleen maar achteruitgelopen en niet ingegrepen...
Ben benieuwd.
Slot zal het tactisch goed hebben staan. Echter, als PSV even de ruimte krijgt staan ze snel voor de goal.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Qua resultaat heeft Nederland het gewoon goed gedaan.
Eigenlijk zouden de spelers die nu op scherp staan, geel moeten pakken tegen Letland. Kunnen ze tegen Noorwegen en Montenegro gewoon meedoen.
Vanavond is een gelijkspel het hoogst haalbare voor de mannen van v Gaal. Van Turkije ga je niet makkelijk winnen. Ik hoop dat ik ernaast zit, zoals zo vaak, maar momenteel heb ik niet het vertrouwen dat er gewonnen gaat worden.
Als Nederland zo goed was geweest hadden ze wel bovenaan gestaan. Dit Oranje is niet zo goed als men denkt. Ze gaan het nog moeilijk krijgen tegen Turkije.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.