Als deze maatregelen tot 4-12 duren en dan worden vervangen door bv die 2G of 3G maatregel, dan kan je in principe op 4-12 weer met publiek spelen. Of zie ik dit verkeerd?
Ik zit natuurlijk niet kort op de politiek, maar waarom werd er al niet 2-3 weken geleden nagedacht en geanticipeerd op die...