Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Even oefenen

    Teletekst is het niet met je eens. Oranje, dat in de jonge verdediger Timber wel een prima debutant had.
  2. Abubakari

    Coronavirus 2

    Snot op de prei plakken.
  3. Abubakari

    Even oefenen

    Vooral medelijden met van der Vaart en Sneijder, zo weinig verdiend met voetbal dat ze nu in genante spotjes moeten figureren. Misschien kunnen we een giro 555 voor ze openen.
  4. Abubakari

    Even oefenen

    Dat zeggen ze inmiddels ook na vrijwel elke interland.
  5. Abubakari

    Even oefenen

    Daar juichte je ook voor de tegenstander en hoopte je dat ze de OS niet gingen halen? Je post zulke dingen denk ik ook wel een beetje om een reactie uit te lokken, moet je niet verbaast zijn als je die krijgt. Hoe dan ook, gefeliciteerd met het punt laddie.
  6. Abubakari

    Even oefenen

    Nou nou, fraaie vrije trap van Memphis Tennessee, tijdje buiten gezeten en mooi op tijd voor de gelijkmaker. De Boer nog ergens wijzer van geworden denken jullie?
  7. Abubakari

    Even oefenen

    Typische oefenwedstrijd trouwens, normaal post ik nooit onder het voetbal, zegt genoeg dat ik dat nu wel doe. Oefenpotjes blijven surrogaat. 😴
  8. Abubakari

    Even oefenen

    Nee erka, ik vind het allemaal prima hoor, maar ik erger me wel eens aan dat overdreven negativisme zoals uitbundig juichen als de Schotten scoren en hopen dat ze er snel uit liggen, vind ik sneu. En daar geef ik dan mijn mening over, dat is wat je op een forum doet. Jij ook, en jij bent ook...
  9. Abubakari

    Even oefenen

    Wat postte je ook alweer na 2 wedstrijden over die 3x3 basketballers?😀 Er hoeft maar iets mis te gaan of je legt ze op het hakblok en bent alweer ubernegatief.
  10. Abubakari

    Even oefenen

    Zelfde team als onder Koeman inderdaad op 1 of 2 spelers na.
  11. Abubakari

    Even oefenen

    Ja, dat wist ik al, heb je al enkele keren gezegd, dus no need to Ronald that. Vind ik ook raar en bespottelijk, maar met jou ben ik het sowieso al structureel oneens, dus verbaast het me niet. 😀 Frankrijk lijkt me wel wat voor jou. 😬
  12. Abubakari

    R.I.P Topic

    Is ook niet veel geworden met the Beatles, waar de Stones nog steeds aan de top staan was het met die bietels in 1970 al over.
  13. Abubakari

    Even oefenen

    Blij dat ik niet zo'n kutleven heb dat ik zo naar en negatief in het leven ben gaan staan. Sterkte.
  14. Abubakari

    Coronavirus 2

    Nee, zo oud ben ik nog niet, nog een jaartje of 15/20. Dan misschien.
  15. Abubakari

    Even oefenen

    Van Gaal.
  16. Abubakari

    Even oefenen

    Hoho, ik zeg nergens dat erka de Boer een prima BC moet vinden, ik ben er immers zelf ook niet blij mee om dezelfde reden die jij hierboven noemt (en omdat de laatste 2 jaar de Boer bij Ajax het saaiste Ajax voetbal in alle tijd dat ik Ajacied ben opleverde), maar dat is voor mij geen reden te...
  17. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Jij wilt ook tegen Finland spelen? 😬😵 Lekker tegen Gibraltar spelen zal de sweitz toch ook wel prima vinden lijkt me, kan Finland zich beperken tot Gdansk.
  18. Abubakari

    Even oefenen

    Want als de Boer weg gaat is het zeker dat Koeman terug komt? Sowieso vrij sneu en triest om te hopen dat Nederland er snel uit ligt. Nu ben jij sowieso het prototype Nederlander wat over alles klaagt, alles altijd beter weet en zeer negatief is, maar dan nog.
  19. Abubakari

    Coronavirus 2

    De E-bikers waren toch als eerste aan de beurt? 🙄
  20. Abubakari

    Andere buitenlandse competities

    Wat een vieze rat zeg, die voorzitter.
Bovenaan