Nee erka, ik vind het allemaal prima hoor, maar ik erger me wel eens aan dat overdreven negativisme zoals uitbundig juichen als de Schotten scoren en hopen dat ze er snel uit liggen, vind ik sneu. En daar geef ik dan mijn mening over, dat is wat je op een forum doet. Jij ook, en jij bent ook...