Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Verstappen Alonso voorbij, zozo!
  2. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Hammilton is Masa ook nog niet voorbij met zijn turbobak.
  3. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Achter Alonso, veel succes Max.
  4. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Ik denk dat de realiteit is dat je jongens opleidt, ze verkoopt omdat voor het merendeel de stap naar het eerste gewoon te hoog is en wat het heel goed doet bij andere clubs (duur helaas) terugkoopt. Zoals Piquet, Fabregas en die linksback. Als die stap direct naar het eerste te moeilijk is dan...
  5. Ska P 187

    Ik Vertrek

    Waar wordt dit op uitgezonden?
  6. Ska P 187

    Wielrennen

    Hier zat ik gisteren op de plee even over na te denken. Dan klopt er dus iets niet met die puntentelling. Geen idee overigens hoe die in elkaar zit overigens. Ze regelen het maar.
  7. Ska P 187

    Het weer

    Gewoon ook niet ontkennen he! Erka je bent een Ekte!:duim:
  8. Ska P 187

    Wielrennen

    Als de rest nou gewoon wat sterker zou zijn dan rijden ze'm er gewoon vanaf. Computer of geen computer het is gewoon een topper.
  9. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Dan doe ik het wel. Ik heb geen goed voorgevoel en ik denk dat hij op een lullige manier, door eigen fout, weer in de grindbak belandt. The pressior's on. Hoop dat ik er naast zit en dat hij naar het podium rijdt, dat wel.
  10. Ska P 187

    Wielrennen

    Dat maakt voor onboard werk weinig uit natuurlijk al weet ik niet hoe het met ontvangst ed zit.
  11. Ska P 187

    Wielrennen

    @jmd Motogp dat wordt ook echt mooi in beeld gebracht. Stel je voor zo'n afdaling in beeld gebracht met een paar van die onboard camera's.
  12. Ska P 187

    Foto onderschrift topic

    Fucking eeej, wat een lekker wijf!
  13. Ska P 187

    Wat is er gebeurd met?

    Schud eeens met de geldbuidel zou ik zeggen.
  14. Ska P 187

    Slechte TV

    Ik kan me een 'fok it, ik zou het doen' van Janssen herinneren en dat is alweer jaren geleden.
  15. Ska P 187

    Tv-topic

    Dan houdt het voor mij ook op.
  16. Ska P 187

    Tv-topic

    Zonder te kijken zeg ik dat is normaal gesproken voor Randstad debielen.
  17. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Ben ik niet met je eens. Je kan drie dingen doen met een shirt. Reclame, dat doe je voor het geld, simpel. Niets, dat doe je voor de schoonheid, trots misschien. Of je laat als club echt zien dat je groter bent dan de rest en benut de ruimte om er iets goeds mee te doen, bovendien betaal je geld...
  18. Ska P 187

    Ik Vertrek

    Ik zit altijd te wachten tot een paar leden hier in de show opdoemen. En dan het liefst naar een plek zonder internet.
  19. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Die deal met Unicef vond ik persoonlijk meesterlijk van Laporta. Dan snap je, qua marketing, wel wat 'mes que un club' in zou moeten houden. Dat hij ondanks de sportieve succesen de club bijna de financiele afgrond heeft ingekregen is dan wel weer wat minder.
  20. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    House of cards, How to play Barcelona? De onverkozen president is nu gekozen. Zou die triplette geholpen hebben?
Bovenaan