Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Sowieso best jammer dat die gast geen echte kans heeft gekregen bij AZ. De paar keren dat ik hem in actie zag leek hij me een prima spits. Desnoods voor een willekeurige andere Eredivisie-club (minus top 3).
Het wil Hertha niet lukken om de stap richting de top te zetten en nu heeft de eigenaar ook nog spijt:
https://www.vi.nl/nieuws/hertha-eigenaar-heeft-spijt-van-investering-van-375-miljoen
Ja, bij nader inzien was ze daardoor haar momentum kwijt en op dat moment kwam Fontana erbij.
Wel een prachtig toernooi voor haar hoor met 4 medailles! En ze is nog jong genoeg om er nog meer te pakken.
Begreep gisteren al op de VI-site dat de contractverlenging van Arnesen er maar niet komt. Maar ben zelf niet zo kapot van hem. Zoals @Max al aangeeft heeft hij er bij Anderlecht echt een potje van gemaakt; de grote zak geld van die wielerman opgemaakt aan allemaal miskopen met lange contracten...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.