Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Er is niet alleen rook, er is ook vuur. Leuk, zo'n soap. Driessen weet dat Berghuis 'wil gaan oogsten'. "Dat kan bij Ajax", stelt hij in een video van De Telegraaf. "Die vier miljoen euro staat gewoon in het contract. Ze hebben wel afgesproken bij het tekenen van het contract: wat we extra...
  2. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Ik heb me er prima mee vermaakt. En denken jullie dat ie nu niet naar Ajax gaat? Schijnt namelijk linksom of rechtsom toch wel door te gaan.
  3. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Engeland in elk geval tegen 2F, grote kans op Duitsland of Frankrijk dus.
  4. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Niet met je eens, totaal niet zelfs. Maar we zullen het zien.
  5. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Die Tsjechen hadden al moeite met Schotland, ik heb vanavond flarden gezien van ENG-TSJ, maar dat vond ik niet heel bijzonder qua Tsjechen. Net als tegen een zwak Kroatië. Zal best een aardige ploeg zijn, je moet niemand onderschatten, maar zoveel stelt het volgens mij nou ook weer niet voor...
  6. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Daar staat Tadic toch 33,8 wedstrijd, is nooit geblesseerd en hoeft nooit rust. Antony is straks eerst weg voor de OS, sowieso goed om een goeie back up te hebben daar. Antony speelt niet alles, is nog jong, voor de breedte van je selectie voor 4 miljoen 30 doelpunten halen, buitenkansje.
  7. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Wat moet er morgen in E precies gebeuren willen we F3 ontlopen?
  8. Abubakari

    Champions League 2021-2022

    Andorrese voetbal zit echt in de lift, Inter ook al kampioen geworden in de Serie A, had ook nooit iemand verwacht dat een club uit Andorra de Serie A zou winnen. Die gaan het gewoon ver schoppen in de CL, let maar op.
  9. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Dit dus.
  10. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Ik denk dat Neres weg gaat, Berghuis voor Neres, dan ga je er voor 4 miljoen niet op achteruit. Zeker niet met de Neres van na zijn blessures, daar werd ik niet heel blij van. En Neres heeft aardig wat minuten gemaakt, dus dat zal Berghuis ook wel lukken. Voor 4 bmiljoen haal je iemand wiens...
  11. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Dankzij Engeland weer 3 doelpunten uitgelopen op den Belg, Finland met 11-5 voor nu.
  12. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    We verloren ooit ook standaard van Brazilie, hebben we ook doorbroken. Bovendien bakt Portugal er tot nu toe weinig van, kop omhoog, wzowzdb, kom maar op met die Portugezen.
  13. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Kom op zeg, voor 4 miljoen een ervaren aanvaller er bij, met zijn statistieken qua goals en assists, dat is een buitenkansje.
  14. Abubakari

    Binnenlandse politiek

    Wacht nou de volgende keer iets langer, dit was wel heel gretig.
  15. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Uiteraard, maar Berghuis was individueel ongeveer 10x beter dan de rest en zonder zijn goals en assists was het de laatste jaren nog slechter gegaan. Kijk nu de Gijp en Derksen show, lijkt er wel op dat ie echt naar Ajax gaat.
  16. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Feyenoord heeft meer aan Berghuis te danken dan Berghuis aan Feyenoord. En dat ie nu voor 4 miljoen weg kan is niet uit goedertierenheid maar gewoon een domme blunder, zoals gewoonlijk want Feyenoord verdient sowieso legendarisch weinig aan transfers.
  17. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    2 weken, dan zijn ze uitgeraasd en speelt Berghuis fijn CL en voor de titel.
  18. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Ik weet wel waarom ze boos zijn, ik zeg dat ze niet beseffen dat ze Feyenoord er kwaad mee doen. Met al dat geïntimideerd van spelers, architecten en noem maar op zal het niet makkelijker worden om spelers te halen. Ze maken de club kapot met hun rood aangelopen frusto koppen.
  19. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Die nare VI weer aan het stoken bij gebrek aan oranje schandaaltjes.
  20. Abubakari

    Ajax Transfertopic

    Het leven in Wolfsburg is best overzichtelijk. ‘Het is hier saai. Je hebt maar twee dingen: voetbal en auto’s.’ Die weinig vleiende tekst staat niet op een of ander haatforum, maar is opvallend genoeg te lezen op een groot billboard aan de zijkant van de Volkswagen Arena, het stadion waar Wout...
Bovenaan