Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gezien het resultaat/performance van afgelopen woensdag gaat PSV het heel zwaar krijgen daar op Woudestein. Dikke kans dat Excelsior gewoon gaat winnen.
Ik heb nog nooit een steward zien ingrijpen bij PSV in het uitvak. Grepen gisteren ook niet in, in de thuisvakken bij PSV nadat Rangers op 0-1 kwamen en Rangers fans stonden te juichen in de thuisvakken.
Ik vind het jammer dat PSV heeft verloren, maar ze zijn gisteren keihard door de ondergrens gezakt. Ook stond er geen team wat wou knokken.
Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Drie wedstrijden verliezen voor Vitesse hoeft geen ramp te zijn. Zijn ook andere clubs die slecht presteren. Ajax en Feyenoord gaan gewoon winnen morgen,
Dat moet in principe niet uitmaken. Want tegen de Rangers staat er weer een ander elftal. Hij kan beter de wedstrijd tegen Monaco analyseren. Normaal zullen degene die spelen tegen Monaco ook tegen Rangers spelen.
Is eigenlijk hetzelfde als vorige 2 seizoenen. 1 gedeelte goed spel en andere gedeelte dramatisch. Als tegenstanders PSV goed gaan analyseren, dan krijgt PSV gewoon de deksel gepresenteerd en gaan ze wedstrijden achterelkaar verliezen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.