Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goeie voetballer, alleen voordat hij wedstrijdfit is is het seizoen alweer voorbij. En zo ging dat vorig jaar bij ADO ook. Ik heb het idee dat El Khayati zichzelf overschat en te lang hoopt op een veel betere club.
Op zich best slecht. Er zijn in de winterstop een stuk of 5 basisspelers vertrokken van het team dat het in de groepsfase zo goed deed. En ze hebben nog amper ritme. Ik had wel verwacht dat het AZ in vorm wel zou winnen.
Ik vind het ook een aparte keuze, vooral het verbieden van ticketverkoop. Waarschijnlijk willen ze proberen álle geldstromen richting Abramovich stilleggen en daar valt ook een verkoop van de club onder evenals de recettes.
De Britse inlichtendiensten hebben bekend gemaakt dat Abramovich rechtstreeks betrokken is bij de steun van het Russische leger met o.a. levering van staal voor apparatuur. De Britse overheid heeft daarop meer sancties richting Abramovich opgelegd en dat heeft ook verregaande gevolgen voor...
Moest er afgelopen weekend al aan denken of hij dat vol zou houden, toen ik hem zich weer zo druk zag maken over het spel. Wel jammer natuurlijk. Wellicht is een soort supervisie/technisch directeur-functie beter.
Ik las dat NAC in 12 maanden tijd zo'n 80 goals (doelpunten en assists) heeft laten vertrekken. Kan me jouw optimisme in dit topic helemaal voorstellen!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.