Een clara heet dat hier, dat noemen ze dus geen bier, maar kan je in de zomer de hele dag door drinken gewoon omdat het licht is. Wijvendrankje.
Oranjeboom tsjezus, de keren dat ik daarvan kotsend op de plee heb gelegen (of gewoon al fietsend) zijn ontelbaar. Nu ben ik ook geen fantastisch (zeg...