Zoekresultaten

  1. Ska P 187

    ADO - Feyenoord

    Lekkere binnenkomer Pajam, gefeliciteerd. Aan alle direct betrokkenen, leeft deze wedstrijd nog een beetje als (streek) derbij zijnde of is het gewoon 1 van de 34?
  2. Ska P 187

    11e speelronde

    Wanneer je van alle clubs in het linker ?f rechterrijtje wint ben je al een heel eind op weg?
  3. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Tsja we zullen wel zien, was wel grappig om m groot op de voorpagina te zien liggen in de winkel.
  4. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Ik heb nog niets gezien, maar is het een beetje het oude Hockenheim.
  5. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Wordt je al een beetje zenuwachtig?
  6. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    Haha Kuit stond gisteren op de voorpagina van Sport samen met Pato als mogelijke versterking voor Barca. In de Larson rol uiteraard.
  7. Ska P 187

    FC Barcelona - el millor club del m?n

    In ruil voor Frans Catalunya is er een hoop mogelijk!
  8. Ska P 187

    De hel van het openbaar vervoer

    Ik moet tegenwoordig mijn paspoort helemaal in Madrid vernieuwen. Mooi excuus om de AVE/TGV van Alicante naar Madrid en terug eens een keer te proberen. Verslag volgt!
  9. Ska P 187

    Stel je zelf even voor

    Welkom terug, we hebben weer een Hagenees!
  10. Ska P 187

    Buitenlandse politiek

    Ik zag op een niet zo nieuw youtube filmpje dat de US straks misschien wel het enige land zal zijn dat kyoto gaat halen. Dat filmpje ging over geopolitiek en het streven van de US om energie onafhankelijk van het buitenland te zijn binnen een bepaalde tijd. Verrassend, hadden zij dit verdrag...
  11. Ska P 187

    De klassieker: Feyenoord - Ajax

    Wat een gelul over een bal terug spelen, abu ouwe lul, een beetje team doet dat al jaren niet meer mocht het niet uitkomen. Dat komt door die aanstellerij van nu, die vroeger veel minder voor kwam. Het is zo logisch allemaal. Wees nog maar even blij dat jullie bij Vitesse hebben gewonnen, want...
  12. Ska P 187

    De klassieker: Feyenoord - Ajax

    Sneu? Edit, boven jou shayman, die bingo.
  13. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Volgens mij zijn de auto's gelijk en zijn er niet echt teamorders geweest in het voordeel van Hamilton, die ik overigens wel de betere en spectaculairdere rijder vind van de twee. Het is voor Rosberg niet zo'n duidelijke situatie blijkbaar, zoals dat bijvoorbeeld voor Masa bij Ferrari wel het...
  14. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Offtopic gelul. Wilders tsss we hebben het hier over grotere zaken.
  15. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Was een geintje dat laatste, betreffende het eerste; ik heb niet het idee dat de besluiten genomen worden in het Europees Parlement.
  16. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    Nooit gezegd, niet dat ik nooit nare dingen over je gezegd heb, maar da's wat anders en zegt misschien meer over mij.
  17. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Wat pas echt leuk zou zijn is gewoon stemkracht naar bevolkingsaantal en dan vervolgens Turkije toelaten tot de EU.
  18. Ska P 187

    F1 en andere motorsport

    Lijkt mij toch eigenlijk wel helder dat die verhouding binnen Mercedes niet zo duidelijk is.
  19. Ska P 187

    Buitenlands nieuws

    Antwoord eerste gedeelte ----------- Zaten een paar spelfoutjes in, ben ik niet van jou gewend. Ik zelf stik er overigens van, maar de mensen hier weten waarschijnlijk niet beter, dus dan valt het niet op. Antwoord tweede gedeelte -------------- Maar die is er toch al? Dus of je doet het goed...
  20. Ska P 187

    Binnenlandse politiek

    +1 Zwammy.
Bovenaan