Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Italië niet blij met Finland als tegenstander.
Huilen, schreeuwen, krijsen.
In Italië is met schrik gereageerd op de opponent voor de volgende ronde. De squadra spaghetti kroketti had gehoopt de sterke Finnen te ontlopen.
Schema staat in het andere topic.
https://devoetbalkantine.nl/threads/sat%C3%A9-k-programma-standen-en-spelregels.761020/post-831054
Bij de knock outfase telt de stand ZONDER verlenging
Achtste Finales
1. A1-B2 Italië (PES5)- Finland (Abubakari)
2. G1-F2 Andorra (Wigboldus)-Duitsland (gevegt)...
Hoop het Eigenlijk ook wel, achtste finale België-Duitsland of Portugal is leuker dan België-Hongarije.
Al is het ook wel dolle humor natuurlijk, 14 dagen nerveus gedoe over de nr 3 van F, wordt het Hongarije.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.