Zoekresultaten

  1. Abubakari

    EK 2021 wedstrijdtopic

    Ik denk dat de Italianen naar huis gaan. 1-0 voor Belgie is mijn pronostiek.
  2. Abubakari

    Glazen Bol Eredivisie 2021-22 Versie (de 5 wekelijkse vragen)

    Kwartfinale vragen 1. Is Schick na de kwartfinale (mede) topscorer van dit toernooi? Ja 2. In welk duel vallen de meeste treffers? Denemarken-Tsjechie 3. Hoeveel wedstrijden gaan in de kwartfinales middels een penaltyserie beslist worden? 0 4. Noem een doelpuntenmaker Sterling 5. Wie gaat...
  3. Abubakari

    Ek Voorspellen

    Vrijdag 18.00 uur: Zwitserland – Spanje 1-2 21.00 uur: België – Italië 1-0 Zaterdag 3 juli 2021 18.00 uur: Tsjechië – Denemarken 1-2 21.00 uur: Oekraïne – Engeland 0-2
  4. Abubakari

    De Bondscoach

    Derde op het WK zou ik niet mislukt noemen. Voor een Feyenoorder leg je de lat vrij hoog.
  5. Abubakari

    De Bondscoach

    Weer een rare keuze. Die zit al 10 jaar in de zandbak.
  6. Abubakari

    Go Ahead Eagles

    Waar is trouwens de tijd gebleven dat Duitsers nog gewoon Horst, Uli, Rudi of Karl Heinz heetten? Ogechika Heil? 😳
  7. Abubakari

    Go Ahead Eagles

    Ik verheug me nu al op het interview met Hansie Hansie. "das war ein gutes Sieg Heil". En daarna dan het gezicht van Marco van Basten in beeld.
  8. Abubakari

    EK 2021; Oranje

    Aan Hans Teeuwen heeft het niet gelegen
  9. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Ik zit inmiddels op een gesloten afdeling nadat ik de hele straat kort en klein geslagen heb maar het gaat alweer iets beter.
  10. Abubakari

    Het grote Feyenoord transfertopic

    Ach ja, zelfs Cruijff werd niet door iedereen met open armen ontvangen toen hij naar Feyenoord ging. Het zal allemaal wel. Ik weet niet hoe het precies gegaan is. Ik ga er dan ook geen oordeel over uitspreken. Ik zou sowieso niet in een Feyenoord app groep gaan zitten en zo ja ook niet weten...
  11. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Oh ja, niet vergeten, in de kwartfinales rust + eindstanden voorspellen Kwartfinales voorspellen we de kwartfinale wedstrijden, rust +eindstand. Halve finale de 2 halve finales + ruststand Finale maak ik nog wel wat moois voor.
  12. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Ik ken het gevoel, sterker nog, ik werd nog veel lulliger uitgeschakeld in EK League spel. De beste en toch naar huis. Dat gaat weer maanden duren voor die klap verwerkt is. 😖
  13. Abubakari

    De Bondscoach

    Jij hebt het shirt gewonnen.
  14. Abubakari

    Satè-K Lekker & Gezond Discussietopic

    Hoe had je er dan uit willen gaan? Of in willen blijvenmet 1 goal? Het is het jaar van kampioen Mario die daar mee weg kan komen.
  15. Abubakari

    De Bondscoach

    Hoho! Heb ik nog een mooie DVK prijsvraag, van welke DVK'er is deze uitspraak, eerder in dit topic gedaan? Gezien de selecties door de jaren heen had Nederland 7x wereldkampioen moeten worden.
  16. Abubakari

    De Bondscoach

    De meeste Feyenoorders hebben niks met van Gaal. Dat blijkt wel weer.
  17. Abubakari

    Het grote Feyenoord transfertopic

    Wat zit de voetbalwereld toch wonderlijk in elkaar he, wie had twee weken terug nou verwacht dat een Ajacied het hier voor Steven Berghuis op zou nemen. Ik begrijp steeds beter dat hij die kille Kuip inruilt voor het warme Ajax nest.
  18. Abubakari

    De Bondscoach

    Dan zal ie er inderdaad wel niks meer van kunnen. Doen we toch maar gewoon Frank Wormuth.
  19. Abubakari

    Het grote Feyenoord transfertopic

    Was dus zo abrupt omdat hij een ander nummer moest nemen vanwege het onvriendelijks wat hem toegevoegd werd door aanhangers van de club die hij verlaat. Blijkt dus ook weer wat genuanceerder te liggen. Vinden jullie hem nu wel weer aardig?
  20. Abubakari

    F1 GP Styria 27-06 Teams

    Ik heb even uitgelogd, dan zij ze idd weg. We laten ze voortaan langer staan en die meest recente zet ik wel terug.
Bovenaan