Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Italië speelt leuker voetbal vs Engeland heeft Duitsland uitgeschakeld.
Doe Italië maar. Heb ik in een paar spellen als winnaar. Maar als het Engeland wordt vind ik het ook wel best, het maakt me niet heel veel uit.
Voorspel ook de finale van de Copa America, rust en eindstand, die beslist bij gelijkspel. Is het dan nog gelijk dan wint degene met de meeste doelpunten in dit toernooi.
Susaa heeft de finale van de Copa niet voorspelt, Mario wel maar die scoorde er 0 punten mee, dus bij gelijkspel telt het...
5. Noem 1 doepuntenmaker (1 punt), niet noem 4 doelpuntenmakers.
Wordt dus, tenzij Susaa het zelf nog verandert, dit:
Stand na 90 minuten plus blessuretijd telt, zoals altijd.
Mario
FINALE
Italie-Engeland
1. ruststand 1-0
2. Eindstand 2-0
3. Speler die de eerste goal scoort (3 punten) Chiesa...
Wat een mooie waanzin!!! Dit is geweldig, godzijdank!!! WIJ ZIJN KAMPIOENEN DE SCHAAL VAN JE MOEDER !!!!!! Kom op verdomme.
Aldus Messi.
Misschien moet ie naar Ajax komen, kan ie vaker wat winnen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.