Zoekresultaten

  1. S

    Speelronde 5

    Ik niet.
  2. S

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik heb even de prijzen van de tickets van de thuiswedstrijden bekeken. Het is naar mijn mening aan de dure kant. In het vak waar ik zit, gaan de wedstrijden tegen Sevilla en Lens voor 85 euro per ticket over de toonbank. De wedstrijd tegen Arsenal gaat voor 130 euro de toonbank over.
  3. S

    Speelronde 5

    Het ontslag bij een nederlaag tegen Feyenoord komt voor Steijn dichterbij.
  4. S

    Speelronde 5

    Lijkt mij dat niet iedereen van Ajax bij de nationale elftallen hebben gezeten. Dan had Steijn met de overgebleven spelers reeds een x aantal dagen kunnen trainen en zijn zienswijze kunnen overbrengen.
  5. S

    Speelronde 5

    Gaat Ajax voorlopig degradatievoetbal spelen na deze wedstrijd?
  6. S

    Speelronde 5

    Nee, maar je bent wel een topclub in Nederland. Je moet als technische staf en directie een team smeden wat direct mee kan doen voor de prijzen. Schijnbaar is dat niet helemaal gebeurt.
  7. S

    Speelronde 5

    Ik denk eerlijk gezegd niet dat Steijn lang trainer blijft van Ajax.
  8. S

    Speelronde 4

    Het shirt was wel ok.
  9. S

    Speelronde 4

    Lozano viel slecht in. Veerman had weer wat foutjes. Cillessen is een sukkel eerste klas en Kooy kan niet fluiten. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  10. S

    PSV-Optimist

    PSV Eindhoven - NEC Nijmegen De Jong (C) Lang Bakayoko Veerman Saibari Benitez
  11. S

    De weg naar EURO2024, deel 2 Griekenland & Ierland.

    Achterin is het gewoon bagger vandaag. Xavi Simons is ook gewoon ondermaats. Zijn maten op het middenveld en in de aanval zijn niet veel beter.
  12. S

    De weg naar EURO2024, deel 2 Griekenland & Ierland.

    Echt weer zware fouten achterin. Ik zou meteen keihard ingrijpen. V Dijk en Flekken er meteen uit. Nederland gaat zwaar verliezen. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  13. S

    De weg naar EURO2024, deel 2 Griekenland & Ierland.

    Onbegrijpelijk dat de heer Blind weer in de basis staat. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  14. S

    Speelronde 4

    Is de bunnikside zich al aan het roeren? Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  15. S

    Speelronde 4

    Feyenoord gaat gewoon winnen. Na afloop ga je weer 'schaam je kapot' horen van de Utrecht tribunes.
  16. S

    Speelronde 4

    Mooi PSV heeft met ruime cijfers gewonnen. Is de #fraserout al gesignaleerd.
  17. S

    Speelronde 4

    Ik vind RKC aardig voetballen. Gaan nog wel scoren en winnen tegen dit PSV.
  18. S

    PSV-Optimist

    RKC Waalwijk - PSV De Jong Lang (C) Bakayoko Veerman Saibari
  19. S

    Het PSV transfertopic

    Hij heeft gelijk. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  20. S

    Speelronde 4

    PSV zou normaliter moeten winnen Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
Bovenaan