Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Richard van der Venne kondigde afgelopen weekend al dat hij een mooi avontuur wat hij niet kon weigeren aan ging. Nu is bekend wat dat avontuur is; Melbourne City, de kampioen van Australië. Dat is met recht een hele mooie overstap.
Ook een aardig transferstuntje bij NEC; Ousmane Tannane keert alweer na een halfjaar terug naar Gelderland. Na een paar maanden Göztepe gaat hij naar Nijmegen.
Ook spits Pedro Marques komt. Overbodig bij Sporting, maar in het verleden makkelijk scorend voor FC Dordrecht en Den Bosch.
Voor Bergwijn geloof ik wel dat het op zo'n 25 miljoen gaat uitkomen. Is wat mij betreft ook wel de max. En daarnaast zoveel geld op tafel leggen voor Brobbey, daar twijfel ik aan. Het is toch een speler die volgens mij nog nooit de 90 minuten heeft volgemaakt op het hoogste niveau.
Volgens...
En zou je als Feyenoord weer willen beginnen aan Til? Heb het idee dat hij het voor de winterstop goed deed, maar dat de laatste maanden zijn tekortkomingen steeds meer naar voren kwamen.
De medische keuring bij Dortmund voor Haller staat al gepland. Dat is snel gegaan.
Ondertussen heb je 0 spitsen in de selectie en zijn de vraagprijzen voor zowel Bergwijn als Brobbey flink gestegen de afgelopen tijd. H2 mag aan de bak de komende weken.
Ajax heeft het nieuwe thuisshirt gepresenteerd. Er zijn goude accenten aangebracht. Op de voorkant niet storend, maar van de achterkant van het shirt wordt ik niet vrolijk.
Leonardo Jardim leek inderdaad een erg talentvolle trainer, maar het viel me van hem tegen dat hij er zo snel voor koos om in het Midden-Oosten te gaan werken. En daar zit hij nu al een paar jaar. Het lijkt me niet dat hij echt de ambitie heeft om de top te bereiken.
Haller kostte 22,5 miljoen, dus best een forse investering. Zou wel knap zijn om daar een prima winst op te halen. En inderdaad wat @Eef de Kip zegt, volgens mij gaat hij niet weer zo'n jaar draaien.
Borussia Dortmund heeft een officieel bod neergelegd van 33 miljoen euro voor Sebastien Haller. Lekker richting de 35-40 uitonderhandelen en mooi met winst verkopen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.