#degradatie!
Fitz-Jim wordt altijd enorm gehyped op de supportersforums, maar ik zie het nog niet in hem. Levert alles in. Bij Jong Ajax ook niet bijzonder.
Je gaat natuurlijk extra op Ünüvar letten en die kan duidelijk wel voetballen, maar poeh die gaat het moeilijk krijgen om overeind te...