Zoekresultaten

  1. S

    1/8ste Finale: Nederland - Roemenië

    Na het debacle van afgelopen week ga ik nergens meer vanuit bij het Nederlands elftal. Dan kan alles nog meevallen qua resultaat.
  2. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Zou W. Sneijder op termijn geen trainer kunnen worden van dit Nederlands Elftal?
  3. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Dit is jouw mening. Ik ben een andere mening toegedaan.
  4. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Jawel hoor. Ik zie genoeg leuke wedstrijden. Alleen bij het Nederlands Elftal niet. Ik kan mij laatste tijd geen leuke wedstrijd herinneren. Laatste leuke wedstrijd van Oranje die ik gezien heb was op 4 september 1999 tegen Belgie. Toen stond Rijkaard nog aan het roer.
  5. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Kunnen het team maar beter opheffen. Zijn geen betere vervangers dan deze prutsers.
  6. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Koeman eruit. De rest mag er wat mij betreft ook per direct uit. Behalve Verbruggen. Die doet zijn best nog wel. Blind, Malen en Veerman dat kan echt niet meer. Schouten mag er wat mij betreft ook uit. Die deed gisteren een v Bommeltje.
  7. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Maakt niet uit tegen wie ze moeten in de volgende ronde. Elke tegenstander is teveel gevraagd voor dit team. Ze gaan er gewoon kansloos vanaf.
  8. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Nederland mist eigenlijk zoals gewoonlijk & altijd van alles waardoor ze de volgende ronde er gewoon uit liggen. Geen winnersmentaliteit, geen team, geen leider, slechte bondscoach etcetera etcetera. Het is gewoon dit EK uitzingen en dan hierna een grote schoonmaak houden.
  9. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Helemaal correct. Zelfs de bank kon er niets van. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  10. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Reijnders kan er ook helemaal niets van. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  11. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Depay in de spits is ook niet goed. Wordt na dit toernooi tijd voor een nieuwe spits.
  12. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    In de achtste finale zit Veerman echt weer op de bank. Komt gewoon te kort voor Nederlands elftal.
  13. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Die had gewoon zijn dag niet en zijn niet PSV medespelers liepen gewoon te prutsen.
  14. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Die Geertruida komt echt tekort.
  15. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Daarom moeten eigenlijk zoveel mogelijk PSV-ers in het veld staan. Die vinden elkaar blindelings.
  16. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Ja is gewoon kansloos dit elftal.
  17. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    ReRegelrechte schande dit Oranje
  18. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Wat mij betreft mogen Malen, Geertuida en Veerman per direct gewisseld worden. Verstuurd vanaf mijn SM-G970F met Tapatalk
  19. S

    3e groepswedstrijd: Nederland - Oostenrijk (Groep D.)

    Ja klopt. Maar ik bedoel meer te zeggen dat als Xavi Simons ipv Reijnders en Dumfries ipv Geertruida in de basis hadden gestaan, dan had je 7 PSV-ers of ex PSV-ers gehad. Maar aan de andere kant, de aanval heeft 1 of meerdere jaren in de PSV jeugd gespeeld. Is wel even een vermelding waard.
Bovenaan