Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Typische NO reactie t.a.v Sticker.
Er zijn vele bestuursleden die proberen in oplossingen te denken die verder gaan als het eigen clubbelang, Sticker is zo man en ik ken er meer.
No komt slechts tot het afschieten van alles wat maar in een andere richting gaat dan waarvoor hij opteert.
Jawel hij...
NO, als er een discussie is over de opzet van de voetbalpiramide is het heel wel mogelijk dat er verschillende gedachten worden geventileerd.
Ik heb al verschillende opties geventileerd. Niet alleen die met alle reserve elftallen. Het gaat trouwens over het idee van een volledige piramide in de...
Kwestie van geduld. Spijkerman kon en kan absoluut niet door 1 deur met Buijs.
Ze schijnen ook nog een speler van Feijenoord op de korrel te hebben. "FC Groningen toont interesse in El Hankouri", meldt R'voetbal.
Mensen: NO is tegen mixen!
Ik ook en heb daarom al vaker voorgesteld met de hele zondag afdeling en dus gescheiden van de zaterdag op de zaterdag te gaan spelen. Wordt het verloop denk ik beduidend minder van en zijn we niet gemixt.
Ik lees op 2e divisie (247) de reactie van de keeper van AFC. Voelt zich genaaid door scheidsrechter Droge. Beelden Fox en foto's van de situatie die volgens Droge een strafschop opleverde in blessuretijd waardoor Vogels won zijn volgens mij duidelijk. Sta je er dichtbij als arbiter? Dan ben je...
Ik blijf het gezeur vinden over die beloften. Alle voetballers dus laten spelen op het niveau waar ze horen. Daar mag een ieder anders over denken, maar ik ga met ook vele andere voetbalkenners uit van de kwaliteit etc.
En dan nog even dit. Als die spelers ook nog een trainingskamp in de benen...
Allemaal gezeur. De beloftes mogen meedoen en FCG doet het keurig volgens de regels.
En nogmaals. De andere ploegen op dit niveau romen bij voorkeur anderen af, bv profclubs, op zoek naar toppers met ervaring.
En dan toch verliezen van zo'n talenten team? Zegt iets over kwaliteit en niveau...
De Koninklijke wint van Katwijk. Knap. Fantasieloze pogingen van de Katwijkers tegen een slim spelend KHFC, dat zelfs ook goede kansen kreeg. Zelfs met 10 man.
Toch wel leuk Fox met dit weer.
Die de Ruiter bij de Vogels was die niet vertrokken bij DVS'33 ? Toch stom dan van die...
Wat een gezeur van die voorzitter van DVS '33. Beelden gezien op mijn computer. Dat DVS was niet om aan te gluren K.. ploeg zeg!
Ik denk dat het gemiddelde salarisniveau aan Ermelo zijde fors hoger ligt. Dus waar hebben we het over? Gewoon beter inkopen.
Dat vraag ik mij ook wel eens af.
Ik heb al vaker gemeld dat de piramide zoals die nu is voor een groot deel te danken is aan de grote en sterke zaterdagclubs en De Treffers en Achilles'29.
Hoe weet ik dat?
Vergaderingen jaren geleden van het Centraal Overleg Hoofdklassers etc.
Juist deze clubs...
Volgens mij is dat in de Volkskrant beschreven plan niet doorgegaan en wordt nu ontwikkeld zoals op de AFC site is te lezen.
Stuk in Volkskrant is van 2005.
Die lui speelden jaren geleden op zondag op Gran Canaria tegen Rijnsburgse Boys en meldden in het verslag dat het op zaterdag was. Rijnsburg had geen leugen nodig en meldde gewoon op de site dat er zondag was gespeeld.
Dus nog liegen ook! Dat was toen niet best voor het bestuur c.a.
Misschien nu...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.