Zoekresultaten

  1. Bonehead

    Binnenlands nieuws

    Het is ook Andr? Manuel niet ontgaan.
  2. Bonehead

    Ronde 30

    Bah lucky Ajax.
  3. Bonehead

    Ronde 30

    Na al dat gejank van de Sjaak look-a-likes zou een onterechte penalty in blessuretijd voor Heracles ook wel lekker zijn. Of een buitenspelgoal. Mag ook.
  4. Bonehead

    Ronde 30

    :duim:
  5. Bonehead

    Ronde 30

    Alles onder controle. Nog steeds 0-0.
  6. Bonehead

    Jeugdvoetbal

    Bij JO8 gaat het inderdaad wel goed. We doen met twee teams mee en ik hoor geen klagen. Volgend seizoen maar eens weer kijken of de animo hoger is. Ik vind trouwens dit seizoen het niveauverschil wel veel groter dan voorheen. Maar dat heeft meer te maken dat clubs hun teams niet goed indelen. Ik...
  7. Bonehead

    Jeugdvoetbal

    De Jeugdcommissie heeft voorafgaande dit seizoen, tegen mijn advies, een JO10 team ingeschreven. Dit moesten zo godsgruwelijk ver weg dat snel is besloten om er een JO11 team van te maken. Voor volgend seizoen maar eens bekijken of er meer animo is.
  8. Bonehead

    2. Bundesliga en lager

    Nee hoor. Dat was al een tijdje bekend. Maar als Fortuna gewonnen had was het gat wel erg groot geworden. Nu is er, gezien het programma, nog alles mogelijk.
  9. Bonehead

    2. Bundesliga en lager

    En de top drie speelt nog tegen elkaar met als klapstuk op de laatste speeldag 1.FCN - Fortuna D?sseldorf.
  10. Bonehead

    Filmpjes/linkjes van internet

    Vrolik Pasen!
  11. Bonehead

    Gemeenteraadsverkiezingen + 1e referendum 2018

    Het leven zal nooit meer hetzelfde zijn na een gedenkwaardige 21 maart. Voor het eerst in de historie is het CDA hier niet meer de grootste partij. De Christenunie blijft op twee en zijn hier net zo conservatief als de SGP eders. Zijn we dan eindelijk van dat gristelijke juk verlost? Zullen dan...
  12. Bonehead

    28e speelronde

    Eens! Puntje is genoeg. Nu vedan zuipen! Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
  13. Bonehead

    28e speelronde

    Zo ben ik. Plop! Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
  14. Bonehead

    28e speelronde

    Giet mooi in Arnhem. Straks nog een luizelige goal en klaar is Kees. Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
  15. Bonehead

    Binnenlandse politiek

    Nou ook de stemwijzer maar even ingevuld
  16. Bonehead

    Binnenlandse politiek

    Ik dacht dat Sjef van Oekel al lang de eeuwige jachtvelden aan het verkennen was?
  17. Bonehead

    Heracles Almelo

    Zoals iedereen compleet verrast door deze keuze. Ken de beste man niet. Ook niet als speler. Hij schijnt attractief voetbal te willen spelen. Ik ben zeer benieuwd. Ik heb mij wat dat betreft maar matig kunnen vermaken onder Stegeman.
  18. Bonehead

    Degradatiegevaar, 2017-2018

    Om de woorden van volksmenner Jan Smit eens te gebruiken: Ik zal er geen traan om laten.
  19. Bonehead

    27e speelronde

    Dat sowieso. Alhoewel ik heb vorig seizoen nog de geluidinstallatie gemold na iets te uitbundig vieren van een doelpunt van mijn amateurclub. Fijn wat zure gezichten gezien vanmorgen. En ik met mijn oneindige grijns. Op naar de kantinus. Plop part 2.
  20. Bonehead

    27e speelronde

    Nee. Direct na de wedstrijd zag ik wel een knulletje lopen die op de arm van Castro weer over de boarding werd gezet. En nee, ik zag er ook niet uit als KKK-lid. Dat soort onzin laat ik liever aan anderen over.
Bovenaan