Zoekresultaten

  1. Batigoal

    Ronde 8

    Nou kom op Ajax!! Nog 10 minuutjes om alsnog de winnende te maken. Hup Lucca!
  2. Batigoal

    Ronde 8

    De gelijkmaker die je wist dat zou komen. Ajax blijft dramatisch dit seizoen.
  3. Batigoal

    Ronde 8

    Nou, Grillitsch en Ocampos hebben nog niet bepaald weten te overtuigen. Gaan er ook beiden uit nu.
  4. Batigoal

    Ronde 8

    Hehe eindelijk 1-0 en wie anders dan Klaassen!
  5. Batigoal

    Ronde 8

    Kom op Ajax, even een tempo hoger graag.
  6. Batigoal

    Ronde 8

    De nodige wisselingen straks bij Ajax. Brobbey, Ocampos en Grillitsch staan in de basis. Hup Ajax! Laten we profiteren van de nederlaag van PSV.
  7. Batigoal

    Ronde 8

    Groningen straalt 0,0 inzet uit. Maar Pepi worstelt toch de 1-2 erin.
  8. Batigoal

    Ronde 8

    Groningen blijft maar aanmodderen; 0-2.
  9. Batigoal

    Ronde 8

    Sloom gereageerd door Kasanwirjo; 0-1 voor AZ.
  10. Batigoal

    Ronde 8

  11. Batigoal

    Ronde 8

    Poeh knappe overwinning hoor van Cambuur. Heel rustig gebleven en blijven voetballen. Respect!
  12. Batigoal

    Ronde 8

    En de 2-0! Een uitstekende aanval zeg.
  13. Batigoal

    Ronde 8

    Cambuur werkt er echt keihard voor. Mooi om te zien.
  14. Batigoal

    Ronde 8

    Hoppakee! Fraai binnengeschoten.
  15. Batigoal

    Ronde 8

    Cambuur voetbalt wel leuk, maar aanvallend is het toch te beperkt om het PSV moeilijk te maken.
  16. Batigoal

    Het grote Serie topic!

    Dat is dan weer apart, maar bedankt voor de heads up.
  17. Batigoal

    Het grote Serie topic!

    Op NPO 1, maar het is wat raar geprogrammeerd. De serie bestaat uit maar 5 afleveringen, alleen worden die wel achter elkaar dagelijks uitgezonden.
  18. Batigoal

    KKD Speelronde 8

    Ik ben zeer tevreden over hoe ADO onder hem presteert! Dat hij maar lang de tijd krijgt om hierop voort te bouwen. Er is bovenin nog niet echt een ploeg die er bovenuit steekt. Willem II dat op het eind ook weer de punten laat liggen met dank aan Lamprou.
  19. Batigoal

    Het grote Serie topic!

    De eerste aflevering van die nieuwe serie over de Bijlmerramp kwam ik er moeizaam in, maar ik moet zeggen dat het me nu wel een goeie serie lijkt. Scheelt ook wel dat ik destijds te jong was om het allemaal bewust mee te krijgen en er veel nieuw is voor me.
  20. Batigoal

    Situatie Oekraine/Rusland/Oost-Europa

    Ik heb in een Rotterdamse buurt weleens hakenkruizen op een muur zien staan. We kunnen dus wel stellen dat alle Rotterdammers nazi's zijn. Is dat ook weer duidelijk.
Bovenaan