Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik ben zeer tevreden over hoe ADO onder hem presteert! Dat hij maar lang de tijd krijgt om hierop voort te bouwen.
Er is bovenin nog niet echt een ploeg die er bovenuit steekt. Willem II dat op het eind ook weer de punten laat liggen met dank aan Lamprou.
De eerste aflevering van die nieuwe serie over de Bijlmerramp kwam ik er moeizaam in, maar ik moet zeggen dat het me nu wel een goeie serie lijkt. Scheelt ook wel dat ik destijds te jong was om het allemaal bewust mee te krijgen en er veel nieuw is voor me.
Ik heb in een Rotterdamse buurt weleens hakenkruizen op een muur zien staan. We kunnen dus wel stellen dat alle Rotterdammers nazi's zijn. Is dat ook weer duidelijk.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.