Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Uiteraard zal horizontaal overstappen zondagclubs over de streep trekken. Ik ben van mening dat de KNVB daar niet in zou moeten faciliteren. Het zaterdagvoetbal is tegenwoordig zo sterk dat ze het niet nodig hebben. Bij horizontaal overstappen kunnen juist de zaterdagclubs nadeel hebben...
Ik koester wat bereikt is. Twintig jaar geleden werd mijn mening gevraagd. Doen, zei ik in mijn enthousiasme. Zo'n internationaal toernooi is een ervaring om nooit te vergeten voor de jeugd. Spelers en ouders hadden er geen probleem mee en toch werd het afgefakkeld omdat derden het niet vonden...
Daarom snap ik het niet dat naar mijn vermoeden Jan de arbeider vrij massaal de overstap naar de PVV heeft gemaakt.
Al snap ik persoonlijk wel dat velen niet meer op de traditionele linkse partijen stemmen
Zolang heer Bommel blijft zitten wel ja. En anders zorgt hij wel voor veel vermaak.
Ik wil best geloven dat zwarte Piet an sich niet racistisch is. en ik geloof best dat het wel racistisch opgevat kan worden. Mijn probleem is dat ik denk dat er een hele grote verborgen agenda achter zit bij de...
Een hele lange adem, waarde gevegt. En ik vecht tegen die molens. Dat de jeugd van mijn club niet onder valse naam hoeft te voetbalen in een pinksterweekend. Als (ouders van) er problemen mee hebben daarmee wil je iedereen voor late bloeden.
Prima. Dat zegt na 1/3 van competitie helemaal niks. Je zult mij niet geloven maar juist bij die club geloven ze nog steeds niet dat in deze regio het zondagvoetbal een duikvlucht neemt. Maar aan de andere kant heeft Quick'20 ook nog nooit betaald.
Natuurlijk. Maar het is zo. De clubs die als zaterdagclub zijn opgericht gaan dat niet veranderen. Nu niet en misschien in de verre toekomst. ASC'62 gaat niet binnen 10 jaar op zondag voetballen om maar een voorbeeld te noemen hoewel misschien 80 % daar geen problemen mee heeft.
Heb ik altijd niet gezegd dat VVV een toffe club is.
Ik ken een familie die vanuit het Nijverdalse elke thuiswedstrijd van de VVV zien.
Daarbij ken ik een familie uit Born die de heilige Heracles graal weten te waarderen
Veel van hun punten noem ik links tot extreem links. Maar als je dat de grote leider of zijn gevolgd verteld wordt je bekant gelyncht.
Vind ik niet. His master's voice. Ik hoor aanhangers van die partij eigenlijk altijd in die trant. Ze schoppen tegen alles aan, want alles is links.
Een PVV stemmer vertelde mij dat dit het meest linkse kabinet ooit was met louter extreem linkse partijen. Het gevaar komt van links. Ik kreeg er een beetje jaren zestig gevoel bij.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.