Zoekresultaten

  1. de waan

    District Oost

    Die 2 ton komt vast niet uit de lucht vallen. Als een curator 5 ton kan ophalen, zal hij het echt niet nalaten.
  2. de waan

    District Oost

    Witwassen is niet het juiste woord, daar heb je een punt. Maar er gaat nog wel het nodige zwart geld om bij dat soort clubs, zo mag je verwachten.
  3. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    De Voetbalkantine kan inmiddels een mooie coalitie vormen van D66-GL-PvdA-CU-PvdD-SP en "een van de andere partijen". :duim:
  4. de waan

    District Oost

    Goede waarschuwing voor witwassende en frauderende bestuurders en suikeroompjes in den lande: http://www.tubantia.nl/regio/enschede-en-omgeving/enschede/curator-schikt-voor-2-ton-met-ex-bestuurders-glanerbrug-1.6960591?utm_source=dlvr.it&utm_medium=twitter
  5. de waan

    Tv-topic

    Verskrikkelijk is het.
  6. de waan

    De snor en co

    O ja, Danny Golla.
  7. de waan

    De snor en co

    Holla? Dat is toch die verdediger van NEC?
  8. de waan

    Tv-topic

    Partij van de Aanbieding. :cab:
  9. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Tja, dan gaat het toch om de poppetjes. Ancilla of Pechtold. Moeilijk, moeilijk...
  10. de waan

    De Voetbalquiz

    Griekenland speelde toch met alleen maar verdedigers?
  11. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ja, maar los daarvan is het zulke beschamende flauwekul, dat ik geen seconde langer naar die onzin wilde luisteren. Gelukkig hebben we Wigboldus al kunnen behoeden voor deze fout.
  12. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Goed, de foto's hielpen ook een beetje mee, maar ik ga me toch nog eens verder verdiepen in het programma van de Piratenpartij.
  13. de waan

    Hoofdklasse A 2016-2017 (Zondag)

    Ja, die zijn niet echt bij de tijd wat dat betreft. Kan echt niet meer.
  14. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ik viel er in toen Buma vertelde dat vrouwen en mannen hier al duizenden jaren gelijkwaardig zijn. Toen ben ik meteen maar weer doorgezapt.
  15. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Precies. Het CDA red zich wel.
  16. de waan

    Schaatsen

    Het is al maart, dus dat mocht ook wel een keer.
  17. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Nee, maar ik post ook niet voor noordooster.
  18. de waan

    Schaatsen

    De NOS vond het nog nodig de kampioenschappen van Wust en Kramer als "breaking" te brengen.
  19. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Haha, het laaghartig tuig dus wel mooi van extra reclameinkomsten voorzien. Grappig.
  20. de waan

    Derde divisie zondag 2016/2017

    Ik ben niet geweest en achteraf ben ik daar maar wat blij om. Vooral de wissel in de rust zorgde bij mij voor een enorme frons. Het gegoochel met spelers (van basis, naar het 2e, naar de tribune, invallen, 90 minuten zitten en vervolgens weer in de basis) blijft maar doorgaan.
Bovenaan