Zoekresultaten

  1. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ja, dat is ook pas sinds vandaag.
  2. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Ik kijk nog heel veel teletekst, maar nooit op 895 en 897 (en 898?).
  3. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    Omdat daar waarschijnlijk niemand ooit een seconde over nagedacht heeft. En ik denk niet dat ze bij Teletekst bezig zijn met het niveau van de 4e klasse zaterdag en 5e klasse zondag en hoe zich dat tot elkaar verhoudt, of denk je wel? Ze hielden in het verleden alleen de uitslagen van de KNVB...
  4. de waan

    Amateurvoetbal algemeen

    14 is natuurlijk nog een overblijfsel uit de tijd van de afdelingsbonden. Vanaf dat moment werd de zaterdag 1e klasse hoofdklasse en schoof de rest (qua naam) ook een niveautje omhoog. (Waarom leg ik dit eigenlijk nog uit.)
  5. de waan

    De piramide

    Dat heeft de stukjesschrijver mis. Er is nog niks ingetrokken, de beroepscommissie moet nog uitspraak doen. Het is ook geen citaat van de Katwijk-man trouwens.
  6. de waan

    FC Twente Nieuws topic

    Dit is een staaltje zelfoverschatting van Boilesiaanse proporties.
  7. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Kweekvlees. Maar jij denkt dat de omvang van de veestapel natuurlijk tot stand is gekomen?
  8. de waan

    De piramide

    Eindelijk eens een stuk over het overleg van afgelopen week. Vond het opvallend dat het door de media vrijwel is genegeerd. De voorzitter van Katwijk komt op mij over als een wijs man: http://voetbalindebollenstreek.nl/clubs-komen-spakenburg-tot-oplossing-contractspelers/
  9. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Eeh nee, zelfs dat niet.
  10. de waan

    District Oost

    Je weet helemaal niks van deze club, dus je gist er weer eens een keer vrolijk een eind op los.
  11. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Nou, je moet wel over ongekende retorische vermogens beschikken om je collega op basis hiervan van mening te laten veranderen.
  12. de waan

    Voetbal op de schop/Super League

    Haha, wat een schijnheilige lul. Eerst een heel pleidooi over gezamenlijke belangen en op het eind laten zien dat ie zelf net zo erg is met zijn opmerking dat de beloftenteams maximaal in de Tweede Divisie kunnen spelen.
  13. de waan

    District Oost

    Hoe weet jij nou in godsnaam wat er bij Veluwezoom aan de hand is?
  14. de waan

    Tv-topic

    :heinz:
  15. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Oke. Prima dan. :duim:
  16. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Dat ligt wel gevaarlijk dicht bij de biblebelt.
  17. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Ik heb de indruk dat je een punt wilt maken, maar het ontgaat me eerlijk gezegd compleet wat dan. Mijn post was niet generaliserend noch oordelend bedoeld in ieder geval.
  18. de waan

    De piramide

    De officiele cijfers kloppen bij Roda dus ook niet?
  19. de waan

    Tweede Kamerverkiezingen 15 maart 2017

    Lijkt me gezien omvang van die groep niet echt relevant.
  20. de waan

    Tweede Divisie 2016-2017

    Opmerkelijk. Dit schept wel een precedent: http://tweededivisie.org/van-de-haar-wint-rechtszaak-over-ontslag-bij-spakenburg/
Bovenaan