Ik snap dat gepaniekeer van de twee bovenste columns niet. Het is maar voetbal. Aanstaande dinsdag, als de kabinet de plannen voor de komende periode bekend heeft gemaakt, komt de KNVB met een standpunt. Deze zal hoogstwaarschijnlijk zijn dat het lopende seizoen ten einde is. Nou, dat is voor...