Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Anderlecht laat thuis punten liggen tegen Standard. AA Gent heeft nu 4 punten voorsprong en dus de titel voor het grijpen. Als ze woensdag thuis winnen van Standard, is het beslist.
Club Brugge heeft het enkel zichzelf te verwijten. Ze hebben in Play-Off I geen enkele keer al de eerste goal kunnen maken. In de eerste wedstrijden konden ze het nog telkens ombuigen, maar dat blijft niet goed gaan natuurlijk. Het resultaat in Anderlecht-Standard straks zal heel bepalend zijn...
De PSG fans konden niet wachten met vieren tot het laatste fluitsignaal en gooiden in de toegevoegde tijd al vuurpijlen op het veld. Jammer dat Lyon het wat heeft langen de laatste weken, een andere kampioen had wel eens fijn geweest.
Jammer dat Liverpool deze speciale avond zo verprutst. Hopelijk kunnen ze volgende week winnen, met de al eerder mislopen FA Cup finale moeten ze Stevie G toch op een fatsoenlijke manier kunnen uitzwaaien. En winst is ook nodig voor Europees voetbal veilig te stellen.
Nog 3 teams blijven over. Sunderland kan zich mogelijk woensdag al veilig spelen als ze een punt pakken op Arsenal. Het zal allemaal beslist worden in Hull-Manchester United volgende week, want kan je van Newcastle nog verwachten dat ze gaan doen wat ze moeten doen...
Ik kan niet zeggen dat me het zo verbaast, maar nu gaan ze ook nog verliezen bij een al gedegradeerde tegenstander...Ze hebben geluk dat Hull tegen United speelt volgende week. Normaliter zal United nog wel een overwinning nodig hebben om top 3 te spelen.
Newcastle halverwege op 0-1 bij Queens Park Rangers. Dat is voorlopig de enige goal in de wedstrijden om 16:00. Bij Sunderland-Leicester en Tottenham-Hull staan dus nog 0-0.
Ja hoor, Dnipro zit in de finale. Ik denk niet dat ze kunnen winnen van Sevilla, maar met die Oekra?ners weet je dus duidelijk nooit. Daar hebben toch niet de minste tegenstanders zich al op stukgebeten.
Toch kan je niet stellen dat Bayern de mindere was over 2 wedstrijden. Het zijn die drie voorin en het falen bij Bayern achterin die duidelijk het verschil hebben gemaakt. Met Robben en Rib?ry had ik het nog wel willen zien. Nu heeft Lewandowski quasi alles zelf moeten forceren.
Vanavond zijn het al de returns!!
Dinsdag 12 mei
Bayern M?nchen - FC Barcelona 2-1
Woensdag 13 mei
Real Madrid - Juventus Turijn 0-1
Donderdag 14 mei
Dnipro Dnjepropetrovsk - SSC Napoli 1-1
Fiorentina - Sevilla 1-1
Ik geloof niet meer in een stunt van Bayern vanavond. Bayern draait ook in de competitie ruk (al spelen ze daar met hun B-elftal natuurlijk) en Barcelona is niet Porto. Misschien als Bayern er vroeg in de wedstrijd ??n kan inleggen dat het nog gaat spoken. Maar Barcelona is al tijden in grootse...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.