Zoekresultaten

  1. Abubakari

    Ajax CL seizoen 2021-22

    Niet zo kinderachtig Gevegt.
  2. Abubakari

    Ajax CL seizoen 2021-22

    Kutclubjes krijgen er thuis 4 om de oren tegen Kopenhagen.
  3. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik hoop dat je het zelf gelooft. Kijk, gewoon met hoofdletters, zoals ik vrijwel altijd doe. So quit wining gevegt.
  4. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Mensen die over de zeik zijn als ik 1x psv typ ipv PSV bedoel je. Je lijkt meer op mij dan je wilt.😀
  5. Abubakari

    Ajax CL seizoen 2021-22

    Dus ik moet altijd PSV typen, maar jij mag Ajax wel doorlopend kutclubje noemen?😀 Yeah right.
  6. Abubakari

    Ajax CL seizoen 2021-22

    Niet zo opzichtig om de feiten heen lullen gevegt. Staat je niet. Gewoon een vent zijn en toegeven dat jij 0,0 recht van spreken hebt.
  7. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik heb je reacties op en tijdens Sporting-Ajax voor je op een rijtje gezet. Veel plezier er mee.
  8. Abubakari

    Ajax CL seizoen 2021-22

    De groeten gevegt, dit was alleen Sporting uit nog maar Tyf dus even heel lekker op mij de maat te nemen, kinderachtige hypocriete fossiel.
  9. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Ik heb allang weekend. Wat ga je dunnetjes overdoen Gevegt? Hetgeen je nu ontkend ofzo? Godsamme, elke avond dat Ajax speelt irritant lopen doen en dan hier zo reageren, dan heb je wel lef hoor.
  10. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Lul niet zo dom gevegt, ik zit niet op mijn ipad maar op mijn iphone, normaal typ ik PSV altijd met hoofdletters, maar de iphone typt het niet automatisch met hoofdletters, net als bij jmd, dus ga daar nou niet zo zielig over lopen doen. En dat uitgerekend degene die elke Ajax ec avond tot in...
  11. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Afgezien van het feit dat uitgerekend jij altijd kinderachtig doet bij vrijwel elke Ajax EC avond en dus je mond beter kan houden, wat is er kinderachtig aan als ik zeg dat Sangare voor de winterstop goed speelde en na de winterstop betrokken is bij veel tegengoals?
  12. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Nee, hoezo?
  13. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Raar. Voor de winterstop één van de besten bij psv maar na de winterstop maakt ie bijna elke wedstrijd een fout waaruit gescoord wordt.
  14. Abubakari

    District Noord

    En 1-2 bleef het. In 1F won Jobbegea van FVC. Denk ik, staat 3-1 en zal inmiddels wel eens afgelopen zijn.
  15. Abubakari

    Ons Europees voetbaltopic

    Gaat goed, maar 3 tegentreffers voor rust tegen het grote Kopenhagen.🥳
  16. Abubakari

    Feyenoord in Europa

    Dat wint Kopenhagen toch wel. Dit weekend dan weer wel een psvbookie.
  17. Abubakari

    District Noord

    De subtopper in 4C tussen Lycurgus en Niekerk staat bij rust 1-2. Mede omdat Lycurgus een penalty miste.
  18. Abubakari

    Feyenoord in Europa

    En dat van Gaal Sinisterra maar over het blijft zien kun je zeker ook niet over uit?
  19. Abubakari

    Feyenoord in Europa

    Zo, mooie uitslag hoor. En ook gelijk door.
  20. Abubakari

    Feyenoord in Europa

    Is de rookmagier er ook? Hup Partizan.
Bovenaan