Het zou mooi zijn als het Arsenal weer eens lukt om kampioen te worden. Leuk team en knap van Arteta wat hij ervan gebrouwen heeft met jong talent. Nog net even voordat het tijdperk-Newcastle begint.
Van de Belgische Sven van Beek, Wout Faes, vroeg ik me telkens bij een transfer al af hoe hij...