Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
(y)
Hoogtepunt van de avond was toch wel het interview met die Siebert (jeugdtrauma!) die vandaag zijn laatste wedstrijd had. Met die gozer kun je denk ik ook wel gezellig een biertje mee drinken.
Dergelijke duw wordt met rood bestraft tenzij de scheidsrechter de regels niet goed hanteert. Dat moet je dan maar accepteren. Zal wel 1 wedstrijdje schorsing worden.
Ik heb het over de reactie van Van Polen. Niet over de overtreding van die Balk, wat ik ook inderdaad een kutjong vind maar dit geheel terzijde. Diep in blessuretijd is dat gewoon oerdom en dat voor een speler met zijn ervaring. Hij moet gewoon met zijn poten van die Balk afblijven en hem...
Zo weer drie puntjes erbij. Plop.
Goede resultaten en zo af en toe ook nog goed voetbal. Eventjes Vloet lozen voor Kutucu en een oplossing voor de rechtsbuiten verzinnen dan wordt het verdomd ook nog wat dit seizoen.
Het ramen ingooien van het ziekenhuis in Enschede waarmee de pers afgelopen zondag groots uitpakte en zo ongeveer heel Nederland over viel blijkt een klein beetje helemaal niet gebeurd te zijn. Van dit nieuws heb ik nog geen push up bericht van ontvangen:unsure:
De eerste helft was die dorpsclub toch echt heer en meester.
De hegemonie wat van Ajax verwacht was werd dit seizoen is toch een stuk minder dan gedacht.
Armoe troef deze zaterdag. Ik heb bijna alles gezien en alleen 45 minuten kunnen genieten van RKC. Dat zegt alles.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.