Niet mee eens. Ik heb 10 maanden geleden mijn seizoenkaart verlengd in de wetenschap dat de kans groot was dat ik 1, meerdere of alle wedstrijden moest missen. Ik voel mij geen klant, maar supporter. Er is geen haar op mijn hoofd die denkt om geld terug te vragen voor niet verleende diensten...