Op papier lijkt het allemaal niet zo slecht inderdaad, maar feit is gewoon dat de enige 2 spelers die enigszins in vorm zijn Conceicao en Berghuis (hoewel die dan weer niet meer heeft gespeeld sinds het WK, dus geen idee) zijn. Gezien het belabberde niveau wat Ajax al maanden heeft tegenover de...