Zoekresultaten

  1. Batigoal

    Speelronde 19

    Lekkere goal Rensch!! Hehe, de overwinning is binnen.
  2. Batigoal

    Speelronde 19

    Zo dan, Bassey gelijk de fout in. Lekker begin.
  3. Batigoal

    Speelronde 19

    Hoppa Kudus!! Deze is echt meer dan welkom. Kudus trouwens wederom 1 van de weinigen die zich nog een beetje aan de malaise onttrekt, samen met de keeper.
  4. Batigoal

    Speelronde 19

    Rulli houdt Ajax op de been vandaag.
  5. Batigoal

    Speelronde 19

    Ai, Rensch weer geblesseerd. Dat ziet er niet al te best uit. Valt mee zo te zien.
  6. Batigoal

    Speelronde 19

    Prima moment voor de gelijkmaker!
  7. Batigoal

    Speelronde 19

    Dat zat er inmiddels in. Tsja, we hebben niet opeens een beter team natuurlijk.
  8. Batigoal

    Speelronde 19

    En weer een kans van Driouech. Ajax blijft moeite hebben met die vlugge counters, dat is niet opeens opgelost. Gelukkig hebben we met Rulli een uitstekende doelman aangetrokken.
  9. Batigoal

    Speelronde 19

    Mooie counter van Excelsior. We hebben over geluk tot nu toe niet te klagen met de penalty en dit moment.
  10. Batigoal

    Speelronde 19

    Tadič schiet 'm vaak wel prima binnen. Nu hierop voortborduren!
  11. Batigoal

    Speelronde 19

    Heitinga heeft anderhalve dag voor de groep gestaan, dus ik verwacht nog geen beter niveau van het team. Maar Kudus en Wijndal gewoon in de basis is een prima begin. Ik weet dat velen het (nog) niet zien zitten in Wijndal, maar hij heeft nog amper een kans gehad. Het koppeltje met Bergwijn kan...
  12. Batigoal

    Speelronde 19

    Mooie pot voetbal weer. Feyenoord gevoelsmatig de bovenliggende partij. Twente staat ook goed en kan prima voetballen, maar net als tegen ons is het aanvallend iets te pover vind ik. Kunnen weinig met de kansen die ze bij elkaar spelen.
  13. Batigoal

    Speelronde 19

    Fraaie aanval van Twente en de gelijkmaker. Het mag wel zo blijven eigenlijk.
  14. Batigoal

    Het grote Feyenoord transfertopic

    En Taabouni ook nog. Maar best wel veel toch, aangezien de relatief dure Bullaude nu al bijna niet aan bod komt.
  15. Batigoal

    Speelronde 19

    Deze zat er aan te komen. Met name Hilgers loopt de laatste minuten behoorlijk te prutsen.
  16. Batigoal

    sc Heerenveen Nieuws topic

    Ligt het aan mij of is Sarr nog helemaal niet klaar voor zo'n stap hogerop? Je ziet wel dat het een talentvolle spits is, maar hij brengt dat toch te weinig om te zeggen dat hij een transfer moet maken. Nou ja, voor Heerenveen wel een mooi bedrag natuurlijk, al wordt het krap om nog een nieuwe...
  17. Batigoal

    Speelronde 19

    Wat een fantastische wedstrijd was AZ-FC Utrecht. Jammer dat ik 'm alleen in samenvatting heb gezien.
  18. Batigoal

    Het weer

    Ik lees dat ze in die contreien doorgaans gewend zijn aan -40 tot -45 met af en toe uitschieters verder naar beneden. Zou niks voor mij zijn om daar te wonen.
  19. Batigoal

    Wie is de Mol?

    Normaal gesproken heb ik vanaf het begin wel vlot een gevoel wie het zouden kunnen zijn en regelmatig zit ik ook goed. Maar dit jaar schieten mijn verdenkingen heel erg heen en weer. Grappig genoeg ga ik in de app waar ik met mijn familie en vrienden een pool heb ruim aan kop, dus qua gokken...
  20. Batigoal

    Het grote Feyenoord transfertopic

    Zonde mocht Mijnans midden in het seizoen vertrekken en dan uitgerekend naar Feyenoord. Heeft Feyenoord zoveel middenvelders ook echt nodig?
Bovenaan