Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Omdat de ICT van de overheid harder lekt dan een oma van 90.
Ik heb het afgewacht totdat ik hem echt nodig was. Sinds een maand of twee dus. Terwijl ik meer dan een half jaar geleden al tweemaal gevaccineerd was.
Sorry!
Het loopt vol. Zowel op de Long als op de IC. Ik hoorde vrijdag dat er weer een speciale Covid afdeling komt. En laat nu net die persoon die vorig jaar de afdeling heeft opgezet nu eindelijk drie weken vakantie hebben:D. Vorig seizoen ook zoiets in elkaar geflanst rond deze tijd en...
Patienten op de IC bestaan doorgaans uit Traumatologie en Chirurgie. Dat tweede is planbaar. De IC als achterwacht. Patienten liggen daar 1, hooguit 2 dagen. Coronapatienten lagen weken op de IC. Als er geen corona patienten hadden gelegen hadden er veel meer patienten kunnen liggen na planbare...
Klopt. Veel mensen wippen de grens over omdat daar de huizen gewoon goedkoper zijn. Maar nu wonen er al weinig Grefo's aan deze kant van de grens, dus ik vermoed dat het over de streep niet anders zal zijn. Maar gezien het totale plaatje is het natuurlijk helemaal peanuts.
De aandacht op de...
Dader en slachtoffer worden wel eens door elkaar gehaald. Maar ik had er niet bij moeten zijn. Die kans is klein want ik ben in mijn hele leven twee keer bij McDonald's geweest. Niet mijn ding zeg maar.
Niks. Doneren aan de wetenschap. Ik ken hem en zijn standpunten. Als ie dan rommel in die gok van drukt dan krijg je klaarblijkelijk zulke filmpjes. Hij is gesprekonderwerp nummer 1 in het dorp. Het scheelt wel dat daardoor de vaccinatiebereidheid enorm is toegenomen. Ook onder de FvD aanhangers.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.