Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na afgelopen toernooi in ieder geval weer een verfrissend België gezien. De binnenkomst van Tedesco bij de ploeg is veelbelovend, maar het EK is nog ver weg. Wel een mooie pot en de Duitsers hebben voorlopig nog wat werk te doen.
Geen beste start voor de Noren die er gewoon bij moeten zijn...
Het verschil tussen Bundesliga en 3. Liga is ook vrij groot, dus die stap zal voor een 28-jarige wat lastig te overbruggen zijn. Alleen het komt altijd wat apart over als iemand zo goed op dreef is voor een 2e team, terwijl hij eigenlijk geen kans maakt om door te stromen naar het eerste...
Het begin van de nieuwe Spaanse bondscoach is in ieder geval nog niet overtuigend. Al kan hij er ook niet alles aan doen dat sommige spelers opzichtig aan het schutteren waren. Wel mooi om die strijdlust van de Schotten te zien.
Vanaf de start van Ronaldo bij Al-Nassr gaan er geruchten over een mogelijke zomerse overgang naar Newcastle Utd, wat van dezelfde eigenaren is. Dus wie weet zien we hem wel weer terug in Europa.
Het was uiteindelijk niet veel. Ik vond de Tsjechen zelfs wat beter en Jong Oranje mazzelde een paar keer. Maar goed, het was ook niet het beste team wat er stond.
Na vorige week de heren van het 'echte' Oranje, zijn er nu meerdere spelers van Jong Oranje ziek naar huis gegaan na een voedselvergiftiging. Misschien maar goed om het eetpatroon bij de nationale teams eens serieus te gaan nemen. #ChefkokOut
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.