Gefeliciteerd PSV'ers!
Dan werd ik vorige week als negatieveling weggezet, maar natuurlijk had ik volledig gelijk dat Ajax kansloos zou zijn. Dit Ajax is helemaal niks.
Hopelijk in de Kuip een andere wedstrijd, maar niets wijst daar op. Heel erg snakken naar de zomer en dan een grote schoonmaak.