Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dit was wel in alle opzichten een slecht weekend. Een beschamende prestatie ?n dan ook nog eens naar de laatste plaats gezakt. Bijgevolg was de spelersgroep deze ochtend van harte uitgenodigd om wat rondjes te lopen.
Heb je gezopen ofzo? :werder: Het is nog niet eens de mooiste club van Antwerpen.
3-1 winst overigens. Als ze het nu nog uit handen geven, gaat het ze nooit lukken denk ik.
United cre?erde gewoon veel te weinig kansen. Nu de degradatiekraker Leicester-Hull, later op de avond is er nog de rechtstreekse confrontatie voor een top 4-plek tussen Liverpool en Arsenal.
United staat op 1-1 tegen Bournemouth halverwege. Bournemouth moet met 10 man verder, al hadden Zlatan en nog een speler van Bournemouth ook al rood moeten hebben.
Lijkt mij dat Brighton en Newcastle het niet meer uit handen gaan geven. Staan al bijna heel het seizoen op ??n en twee. Enkel Huddersfield Town komt nog in de buurt. Maar goed, er zijn nog veel speelronde en in de Championship is alles mogelijk.
Gisteren de wedstrijd Bohemians Praag-Slovacko in de Tsjechische eerste klasse bijgewoond. Het voetbal was niet om over naar huis te schrijven, maar ik was wel getuige vazn deze gruwelijke botsing tussen de keeper en de aanvoerder van de thuisploeg...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.