Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Zou ook niet zozeer 'juichen' voor één van beide partijen, maar meer vanwege de ontstane situatie. Laat die onrust en verdeeldheid in Rusland zelf maar een tijdje duren.
Overigens is 'juichen' ook niet echt het juiste woord in zo'n situatie.
Inmiddels is de eerste speelronde van het EK-onder-21 gespeeld. Van wat ik zoal heb gezien maken Frankrijk en Engeland de beste indruk. Die hebben op papier wel heel fijne teams. Spanje werd door Roemenië niet echt getest, dus daar kunnen we nog weinig van zeggen. Duitsland viel tegen en speelde...
Olympique Marseille heeft de Spanjaard Marcelino aangesteld als nieuwe trainer na het opstappen van Igor Tudor. Marcelino zat eerder bij onder meer Valencia, Athletic en Villarreal. Ik ken hem eigenlijk alleen van naam; @Raul is het een goede trainer?
Tonali voor 80 miljoen naar Newcastle. Hij was zelfs in tranen dat hij weg gaat/moet bij AC Milan. Nu zal hij die tranen vast kunnen deppen met een mooi salaris, maar het had toch mooi geweest als hij jarenlang bij Milan was gebleven. Maar dat zie je zelden meer natuurlijk.
Jammer dat hij nu al vertrekt en dan uitgerekend naar Chelsea. Spectaculaire speler vind ik Jackson, maar Chelsea heeft zoveel aanvallers dat ik me afvraag of hij zoveel gaat spelen.
Luis Campos heeft wel veel succes gehad bij Monaco en Lille. Kan best een leuke combinatie worden met een bwezen goede trainer als Benitez. Wordt leuk om Celta te volgen. Er zal ongetwijfeld een stel interessante tslenten worden aangetrokken.
Bij beide clubs ook op de bank terechtgekomen. Het leven daar zal ongetwijfeld prima zijn geweest, maar sportief was het niet de meest gelukkige periode.
In totaal 11 miljoen euro plus 25% van een volgende transfer naar Augsburg voor Pepi. Echt wel een talentvolle speler, maar het klinkt als een boel geld.
Op zich een aardig resultaat gezien het overwicht van de Belgen in de tweede helft. Maar het gaat nog wel een flinke klus worden om de groepsfase door te komen.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.