Kijk die aanval in de 12’ minuut maar eens terug. Wel eens dat ze voor rust niet goed speelden, maar zo slecht was het nou ook weer niet.
Je noemt ADO (4-0 verloren), NAC (thuis met meer geluk dan wijsheid van Helmond Sport gewonnen), jong Ajax (vrij matig tegen Telstar), Jong Psv wat met geluk...