Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Onvergefelijk dat ik het zo te grabbel heb gegooid, Excelsior speelt ook verre van een wereldpartij. Dan verdien ik het gewoon van onder de streep te komen. :hsv:
Club Brugge wint de topper van Anderlecht met maar liefst 5-0! Het verschil tussen beide is nu 13 punten, dat is zelfs met halvering in de play-offs een serieuze voorsprong voor Club.
Van PSV mag je natuurlijk nooit verliezen, een zware blamage. Een nieuwe nederlaag dit weekend en dan wordt de druk op mijn positie stilaan echt groot, ik meende een paar Belgische vlaggen verscheurd te zien worden in de tribunes.
Tot die laatste stap was ik al mee hoor. :o Al heb ik het eerst via URL geprobeerd maar werkte niet dus heb hem ge?pload via mijn laptop (Kabouter Wesley komt vroeg of laat altijd wel eens van pas).
Topinterventie Abu! Nu komt de boodschap tenminste aan! :duim: (wist eigenlijk niet hoe ik hem hier groter moest krijgen, na al die jaren soms nog een forumleek...:oops: )
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.