Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Genekt door twee doelpunten in de slotfase bij Groningen-Zwolle en Feyenoord-AZ. Dat is balen om zo te verliezen. :hsv: Maar met drie punten had ik dit weekend ookniet recht op meer.
En ook in 1A is de ontknoping gevallen. KV Mechelen degradeert ondanks dat het met 2-0 won van Waasland-Beveren. Eupen scoorde in de laatste 20 minuten nog 4 goals tegen Moeskroen, waardoor ze er op doelsaldo in blijven. Standard zette in de tweede helft een 2-0 achterstand om naar een 2-3...
De manier waarop is wel heel pijnlijk. Was het 2-0 gebleven, dan had ik nu kunnen zeggen dat we in waarde geklopt zijn, want Cercle was gisteren beter. Maar dan scoor je toch die goal en krijg je nog een rotte penalty tegen in de slotminuut.
Wees zelf scheidsrechter...
Het zijn wel twee clubs waar elke thuiswedstrijd 50.000-60.000 man in de tribune zit. Dan presteer je toch ver beneden je kunnen. Newcastle haalde gisteren wel een cruciale zege tegen Southampton.
Vrijdag 9 maart:
20.00 uur: Jong Ajax - Go Ahead Eagles 2-1
20.00 uur: De Graafschap - FC Dordrecht 3-0
20.00 uur: FC Den Bosch - FC Oss 1-1
20.00 uur: N.E.C. - FC Volendam 2-1
20.00 uur: RKC Waalwijk - Jong PSV 1-3
20.00 uur: SC Cambuur - Almere City FC 1-1
20.00 uur: FC Emmen - Jong AZ 2-1...
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.