Zeker, maar dan moet je eens een keer stoppen met al je beste spelers verkopen. Iedere zomer raak je er als Nederlandse clubs wel 1 tot 3 kwijt, dat is niet erg, maar hou niet net als Ajax een totale uitverkoop. Dus net als al die spelers zijn ook de ambities zo'n beetje de deur uitgedaan. Laten...